Uitdaging
Movetex was bezig met hun sales te optimaliseren en zocht een partner om hun sales story line te challengen en in te staan voor het design van de soms complexere materie.
Oplossing
Tijdens een interactieve workshop gingen we aan de slag met de sales story van Movetex. Nadat de structuur was geperfectioneerd, ontwikkelden we een interactieve salespresentatie. Dankzij een navigatiemenu kunnen gebruikers gemakkelijk door de diverse contentonderdelen bewegen, waarmee ze prospects effectief kunnen overtuigen van de meerwaarde van Movetex.
Subtiele klantentestimonials
tijdens de volledige presentatie
Gebruik klantentestimonials om meer vertrouwen te winnen en je geloofwaardigheid te versterken. Verweef tijdens je presentatie je informatieve boodschappen met verhalen van echte klanten waardoor jouw sales story van probleem via de oplossing naar een resultaat niet enkel hoorbaar maar ook tastbaar wordt voor je doelpubliek.
Bij Movetex hebben we aan de hand van enkele strategisch geplaatste quotes hun waardepropositie versterkt zonder te overweldigen. Ze illustreren succesverhalen die potentiële klanten aanspreken, nieuwsgierig maken en zelfs overtuigen van jouw offering of aanpak.
Interactief menu
Contrast tussen zonder
én met Movetex
Call-to-action voor
cold én hot leads
Onderschat de kracht van
FAQ niet tijdens sales
Het integreren van een FAQ-sectie in je salespresentatie is een slimme zet omdat het direct antwoord geeft op veelvoorkomende vragen en bezwaren van potentiële klanten.
Door proactief veelgestelde vragen aan te pakken, toon je niet alleen dat je de zorgen van je klanten begrijpt en serieus neemt, maar bouw je ook vertrouwen op en versterk je je positie als expert en betrouwbare partner, wat leidt tot het sneller en soepeler bereiken van een overeenkomst. Het kan je dus best wat (sales cyclus) tijd besparen.