Uitdaging
De Pro League wil zichzelf professioneel voorstellen (2021) en mogelijke partners informeren & overtuigen over het potentieel dat ons Belgisch voetbal bezit. Het had heel wat verschillende boodschappen te delen maar ze vielen vaak terug op saaie en weinig inspirerende bullet-point-verhalen.
Oplossing
We maakten een aantrekkelijk en professioneel sales pitch deck op waarbij visual storytelling heel belangrijk was zodat iedereen meteen de boodschap begreep en de presentatie voetbal ademde.
79
slides
3
kleurvarianten
Creatieve storytelling
die voetbal ademt op elk niveau
In plaats van 1 slide te creëren met de 'wat', 'hoe' en 'voor wie' hebben we in de presentatie vaak gebruik gemaakt van voetbaltermen zodat we op een creatieve, en toch duidelijke, manier ons verhaal konden overbrengen.
Gebruik van mockups
om de beleving te vergroten
Specifieke huisstijl doortrekken
naar alle visualisaties
Visuele ondersteuning
met sterke beelden
FONT
Aeonik