Uitdaging
Voka West-Vlaanderen was te gast bij Ardeca Lubricants waar men het ondernemersverhaal van de familie Vandecasteele uit de doeken deed. Ardeca wou hun verhaal op een creatieve manier brengen met de juiste professionele uitstraling.
Oplossing
Vertrekkende vanuit hun tagline ‘Challenge the road’ gingen we samen met Ardeca aan de slag met hun verhaal. We brachten we het verhaal tot leven door verschillende stukken content op een dynamische manier te presenteren.
Dynamische elementen
om de beleving te vergroten
De historiek van een bedrijf is vaak niet het meest interessante stukje van de presentatie. Als toehoorder van de presentatie heb je vaak genoeg aan de oprichtingsdatum van het bedrijf.
Bij Ardeca brachten we daarom de belangrijkste zaken uit hun historiek op een gefaseerde manier om de beleving tijdens het verhaal te vergroten.
‘Animatie is key’
om de aandacht hoog te houden
Tijdens je keynote wil je de aandacht van jouw publiek hoog houden. Zo wil je hen niet overdonderen met alle informatie in één klap. Daarom is het belangrijk om gebruik te maken van (eenvoudige) animaties om je informatie op een gefaseerde manier te brengen die bijdragen tot jouw professionaliteit.
Visual storytelling
met data-visualisaties
Het delen van feiten en cijfers is vaak heel relevant tijdens presentaties maar wordt vaak op een heel saaie en complexe manier gebracht waardoor het moeilijk om volgen is.
Data-visualisatie stelt je in staat om data en informatie op een krachtige en creatieve manier tot leven te wekken tijdens de presentatie.