Uitdaging
Carrefour Links was uitgenodigd op Gondola Day 2023 om een keynote te geven over hoe zij bij Carrefour België denken dat (transactionele) gegevens gecombineerd moeten worden met emoties en ervaringen om echte loyaliteit bij de consument te creëren. Carrefour Links wou hun verhaal op een creatieve manier brengen met de juiste professionele uitstraling.
Oplossing
Vertrekkende vanuit hun inspirerende keynote ‘Beyond the Shelves’ gingen we samen aan de slag met de storyline. Door onze krachten te bundelen met een eigen aanpak, hebben we verschillende stukken content tot leven gebracht. Zo hebben we een overvloed aan gegevens omgezet in tal van aantrekkelijke infographics, waardoor het verhaal op een heldere en dynamische wijze werd gevisualiseerd.



Visual storytelling
met data-visualisaties
Verder dan alleen het bieden de standaard slides, werden ook enkele data-visualisaties ingebouwd waarmee BAVET de kracht van visual storytelling ten volle kan benutten.
Nu kunnen ze hun verhalen nog indrukwekkender en overtuigender vertellen en dit alles binnen de uitgesproken visuele identiteit van BAVET.

